Wednesday, July 1, 2009

saya pening

Dah lama saya tak update blog ni.
Been meaning to update but I just do not know what to share. Life has been quite dull for me I guess for the past few months. Actually I'm in the middle of completing my speech for the competition. But I'm lack of ideas. I do not know what to talk about and I do not know how to make my speech sounds great. Haiihh.. I really need help! I've been quite busy these days. Been going back and forth to Uniten Bangi. Hope its worth doing that. Huhu. I am just so tired right now. Been doing alot of thinking these days. Terlalu banyak yang difikirkan.
Sebenarnya saya baru sahaja lepas bergayut kat telefon dengan seorang sahabat saya yang boleh dikatakan agak lama tak contact atas sebab-sebab yang tak dapat nak dielakkan. Rasa cam best pulak bersembang. Banyak benda yang nak diceritakan. Hahaha. Apa2 pun, saya rindu kamu, kawan! XP.
Oh ya, SIFE National Competition will be in 2 and a half weeks time. The competition will be on 19th July til 21st July. Wish me luck! ^^.
Tiba-tiba sejak akhir-akhir ni saya terasa rindu pada seseorang. Seseorang yang pernah saya rapat dulu. Dah lama saya tak jumpa dan bercakap dengan beliau. Sebelum ni saya tak pernah pun terfikir sangat pasal beliau selepas apa yang jadi antara kitorang akhir tahun lepas. Tapi, sejak saya agak rapat dengan salah seorang kawan beliau ni, saya teringat kat beliau. Apa khabar beliau sekarang eh? Saya tatau nak cakap apa yang sebenarnya saya rasa sekarang ni. Mungkin saya konfius. Mungkin saya sebenarnya dalam dilema. *no matter what i do, all i think about is you..lalalala..*. Mungkinkah saya menyesal?? Oh tidak!! Saya tidak sepatut nya berfikiran begini. Life is all about making choices and taking risks. Tapi hakikatnya saya rindukan beliau!! Tapelah, saya doakan supaya beliau sentiasa happy and berjaya. ;)
Saya juga sebenarnya tak sabar nak tunggu kepulangan orang-orang yang saya sayang. Cepatlah pulang wahai Cik2 saya. Hehe. Bolehlah kita spend masa bersama-sama. Hari tu tak cukup. Huhu.
Okay lah, saya pun da ngantuk, speech tak siap-siap jugak. Haihh. Habis lah saya jika terus begini.



xoxo
-zafirahrosland-

No comments: